2010-12-05

Söndag

Idag har jag varit helt galet trött.
Sov jättelänge.

Så det blev inte så mycket gjort.
Sara har varit ute hela dagen, jag och Fia har varit hemma. Jag har städt lite och gjorde Makaronlåda till middag.
Barnen klagade högljutt och det visste jag att dom skulle göra så det var ju tur att jag hade sparat makroner och köttfärs till dom.

Jag och Sofia tog dock en tur upp till affären och köpte lite fil och mjölk.
Hon lurade med mej på nån genväg upp genom skogen och mina uggs e jättehala så jag höll på att ramla och slå ihjäl mej flera gånger! :)

Dag 05 – Ett foto på en plats du varit på

En favoritplats eller vad menas? En plats bara?
Den första platsen jag tänker på är Merja och Seppos stuga i Mellerud.



Där ser det ut så här



Och man känner sej såhär.



Och så får man alltid nått gott som det här.



Och så har vi himla kul.

Kram till er alla!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback