2010-12-09

Torsdag

Dag 09 –
Något som gjort dig stolt de senaste dagarna

Mina kids såklart.
Har dom bästa, gosigaste, sötate barnen i hela världen. :)
Sara knäckte sjuans gångertabell också. Det gjorde mej väldigt stolt.

Idag vaknade jag tidigt. Även om jag inte hade behövt.
Trodde att min facial skulle va i min studio men när jag skulle åka upptäckte jag att jag skulle till Borås.
Det var bara att hoppa i bilen och speeda lite! :)

Vid fyra kom Sara hem till mej och vi bakade pepparkakor. :)
Sen var jag tvungen att sova lite. Var helt död.

I januari ska jag till Sundsvall tillsammans med min powerpartner Anna från Skåne på Kick off.
Ska bli så roligt. :)
Ulrika, ska du med? Har du köpt biljett?
Ser jättemycket fram emot det.

Nu har mi gubbe kommit hem.
Jag fick ett litet Thomas Sabo hänge till min armlänk: En rosa bil! :)








Kommentarer
Postat av: Therese

åh vad kul, jag ska också dit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback