Årskrönika

Januari

Jag var på mitt första Leadership Conferense.
Snart e det dags igen! :)



Februari

Min konsult Linette blev Red Jacket



Mars



Chris brorssöner döptes



Min dotter fick en spricka i sin tå.
Mitt i vintern. Hon fick gå med en sko och en toffel i slasket. :)



Karriärskonferens

April



Flyttade in i den nya lokalen i Göteborg city.
Den första. Sedan bytte vi till en större.

Maj



Konferens i Stockholm



Bodde i ett så fint hotellrum! :)

Juni



Ny lokal! :)

Juli



Lokalen färdiginredd!





Målade om möbler





Augusti



Fortsatte med inredningstemat... ramar



Firade våran 2 års dag. :)

September

Seminariet







Min fina nya ring - den lila!

Oktober

Liseberg



Fick ett paket med massa saker från en fd.kollega! :)



Vi var i Dalsland - kollade på gamla super8 filmer. :)



Blev gravid... :) Kanske inte just i Dalsland men i oktober.

November





Stjärnevent i Stockholm



Fyllde 36
Gjorde en cheescake som hade lemoncurd på.
Jag mår så jäkla illa bara jag tänker på den! Fy fan. Men den var skitgod, det e bara jag som fått nån graviditetsnoja. Fy... spyr nästan! :(

December



Chris var i Spanien och köpte med sej ett Thomas Sabo-hänge till mej.
På julafton fick jag en tjock länk till den!
Ska fotografera den när jag har tid.

Har också ny frisyr! :) Ska fota det med när jag har tid...

God fortsättning till er alla och

HAPPY NEW YEAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback