2010-02-01

Måndag

Jag borde vara helt slut men det är jag inte???
Gick och la mej jättesent. Sen gick jag upp klockan sju med barnen och körde dom till skolan.
Ofta går jag och lägger mej igen och sover och så går jag upp sent och börjar jobba.
Men nu satte jag mej vid datorn för att jag skulle kolla mailen och fastnade där.
Mailade fram och tillbaka med Folkets hus i Varberg. Hyrde den inför ett möte som vi ska ha där om några veckor.
Sedan kom det nya mail som jag svarade på och så ringde jag en Sales Director kollega som jag brukar samarbeta med på onsdagarna när vi har unitmöte och tjötade med henne i flera timmar. :)
Det är bra att brainstorma lite ibland.
Yes.

Sedan ringde en kund och hon blev torr av produkterna och ville skicka tillbaka allt, men jag övertygade henne till att försöka lite till och åkte hem till henne med en annan foundation och fuktbomb. :)
Hoppas det blir bra.

Men innan det var det en gammal kund till mej som sms:ade och frågade om jag fortfarande sökte nya kollegor.
Det var roligt så jag ska träffa henne imorgon.

Sedan var det massa mail igen och fantastiska powerpartner - Anna ringde också och jag ringde en annan kollega och hej och hå...
Mycket telefon och massa mail idag.
Revisor Kicki mailade mej också... Chris, läs det - jag skickar vidare det till din e mail.

Nu e det dags att tvätta håret för det e flötigast i stan... Usch och fy.

Ska ha en klass i Tvååker nu klockan sex så det känns inte fräsht att komma dit i det här skicket! :D

Kram på er allihop!



Man kanske skulle skaffa sej en snygg peruk så man slapp tvätta det...


Kommentarer
Postat av: Sofia Laitila

Hoppas det går bra med ditt MK!

Själv har man lagt det lite på is :)



MVH

Fristående Hudvårdskonsult Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback