2010-02-10

Onsdag

God morgon. :)
Inget nattinlägg den här gången... Istället får ni ett morroninlägg.
Idag händer det massa saker. Å vad roligt. :)
Men först vill jag bjuda er på den här bilden:



Blev glad när jag såg den. :) 
Och ja... kände mej kanske lite träffad? Öööh...
Men jag tänkte faktiskt mest på min fina gubbe.
Så här kände han nog sig igår. Han hoppade över frukosten, för att spara tid och skulle köpa nått på vägen...
Tror inte han kommer att göra om det för det strulade ihop sej och han fick inte tillfälle att köpa någon frukost och sen strulade det ihop sej under lunchen så han fick bara en ostfralla.
Stackars fina älsklingen. :(
Han e INTE rolig att ha och göra med när han inte får mat... :D Hahah...

Idag är det unitmöte.
Anna min powerpartner kommer idag istället för förra gången.
Då blev det snöstorm så hon kunde inte ta sej hit. Så det blir den här gången istället.
Min väninna Veronica kommer också och gästar oss och det kommer flera gäster.
Jättekul.

Igår fick vi en ny kollega också.
För lite mer än en vecka sedan kom det ett sms på lilla telefönen där hon skrev vem hon var och att jag hade varit där någon gång förra våren. Då sökte jag nya kollegor, för jag var ju i DIQ. Hon undrade om jag fortfarande gjorde det.
Ja visst sa jag då och så åkte jag till henne dagen efter och berättade lite om mitt jobb.
Det var roligt tycker jag.
Dålig på uppföljningar tänker säkert alla ni Mary Kayare och ja jag erkänner.
Det e jag kass på.
Men samtidigt har jag 700 kundkort. Det var mycket lättare i början när man hade 50. :D
Jag skyller på det... ;)
Man kan inte va bäst på allt.
Något jag är grym på är boka klasser. Så...
Idag blir det bokning, bokning och lite mer bokningar.
Den här veckan har jag fått tre av,- och ombokningar. Tråkigt.

Min jumpstart kom också. Beställde 10 av varje basgrej.
Det kändes jättebra, äntligen massa varor... tills jag packat massa paket till folk som skulle ha varor och då kändes det plötsligt lite igen. :S
Det blir till att beställa nytt..



Massa nya människor som läser min blogg.
I love!
Det är så roligt.
Men vem är ni?
Tell me, tell me...

Jag är Katti och är 35. Gift med världens bästa man och han heter Christer, kallas för Chris.
Jag har två döttrar och den ena heter Sara och fyller 9 nu den 24:e.
Sofia fyller 12 i maj.
Jag jobbar med hudvård och make up som ni har förstått kanske.
Gillar inredning, kläder, SKOR, musik och film, skapande.

Your turn!



Nu e det dags att ringa i telefonen...
Ha en fantastisk dag!

// K


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag heter Sanna, 35 år, gift och har två barn. Jag har en drös med kusiner varav en heter Katti och är snäll, söt, snygg som få och SKETAduktig på det hon jobbar med! :D



slängpuss

Postat av: Therese

haha jag är kass på både upopföljningar OCH nya bokningar, så massor av cred till dig :)

2010-02-10 @ 14:05:30
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Socker-Conny

HAHA, vilken klockren bild för att illustrera gårdagens motgångar.

2010-02-10 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback