2010-02-19

Fredag

Wow vilken utbildning vi fick.
Det var så bra och jag är så glad att jag har det här jobbet. Världens bästa helt enkelt.
Det är bara så.

Vi fick med oss en Actionplan som jag ska studera.
Är ju en papper och informationsmänniska. Vill ha så mycket info som möjligt! Så jag tycker att det var suveränt så klart! :)
Bilderna från igår är från huvudkontoret när vi fick gå upp på övervåningarna.
Det var så vackert där.
Skulle ha en facial men den blev ombokad så nu ska vi åka och hämta min ring som jag har låtit tillverka av gammalt guld. :) Det känns roligt.

Min gubbe har köpt en I phone.
Han är helt överlycklig.
Jag ville inte ha nån I phone, därför köpte jag den jag har nu. Man kan inte hantera I phone med långa naglar...
Men Chris har inga långa naglar. Tur e väl det... hehe. :) Han e så nöjd och glad. Gulligt.

Ha en fantastisk kväll.
Ska lägga ut bilder på min nya fina ring.

Kram K


Kommentarer
Postat av: Therese

min sambo köpte en sony ericsson satio, följer med en liten pekpinne som är perfekt för oss med långa naglar :) förstår att utbildningen var fantastisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback