2010-02-20

Lördag

Och så blev den klassen ombokad för det snöar som fasen i hela vårat län tror jag.
Chris skottade som en tok för att bilen ska kunna ta sej från parkeringsplatsen men vad hjälper det? Alla stora vägar är skottade med det var inte skottat på den vägen bort där värdinnan bor så det var ingen idé.

Jag ska boka nya klasser istället. :)
Men först ska jag ta av mej min SD drät och ringar osv...
Ska också studera vårat nya material som vi fick på utbildningen. :) Roligt.

Min gubbe har åkt och jobbat på sitt nya arbete. Han ska lära sej det nya jobbet.
Han skulle börja kl. sex i morse men det var ju lögn att ta sej ut från parkeringen så han fick bara gå hem igen.
NU kom han iväg. Klockan är elva.

Igår var jag och skulle hämta ringen.
Men den var alldeles för stor... :( Jag fick helt enkelt lämna kvar den där och komma igen på tisdag.
Shit pomfritt vad stor den var! Värsta klumpen.
Det är guld för värde 8000 i den och så kostar arbetet 2000.
Och i den finns en diamant.
Jag ska låta sätta i en sten för varje år som jag har varit Sales Director. Och så ska jag låta sätta i en en annan färgad sten för varje offspring jag får. :) Rolig idé va?
(Offspring betyder att någon av mina konsulter blir Sales Director och får en egen unit)
Ringen var min lilla gåva till mej själv för att jag har kämpat så hårt och blivit klar SD. En belöning.
Glöm inte att belöna er själva när ni gjort något bra! Mycket vkitigt.

Igår var en kollega här som jobbar med samma som mej och masserade min rygg och axlar.
Jag har jätteont igen. Aj.
Jätteont i en punkt mitt på ryggen på vänstra sida. Det strålar ner i armen som blivit helt bedövad och upp i nacken. Får nog gå och kolla upp detta hos en läkare vad det kan vara...

Nu ska jag ta en kopp kaffe och börja ringa!
Ha det bäst och en underbar lördag.

Kram K 




Kommentarer
Postat av: Therese

har också besvär med min arm och nacke, strålar och domnar av. ska bli kul att se ringen sen, en superbra idé:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback