2010-02-23 My Ring

Nu har jag gjort nästan allt på min To do list...
Idag var det inte nån 6 most important utan det var 19 most important...
Sånna listor ska man inte ha, inget att rekomendera, för då tappar man lusten men ibland måste man.

Ringen hämtade jag också och fixade nya naglar!
Å vad fin ringen är. Och stor!
Den väger JÄTTEMYCKET!







En sten i.. Har inte varit SD i ett år än men jag är inne på mitt första... I guldet jag lämnade in fanns det en ring med en diamant, så den fick vara med i ringen... Den lixom tjuvstartade lite... :)
Kommer inte att sätta i en ny innan jag har varit det i 2 år.











Nu ska jag gå upp och göra en ny lista.
Imorgon har vi unitmöte!
Det känns roligt. :)
Då ska vi ha Make up.

Ha det fantastiskt!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: Therese

supersnygg ring :) har du designat den själv?

Postat av: Therese

kul :) jag har några guldringar här hemma som jag funderat på att smälta ner och göra något skoj av, fick även en liten äkta safir av sofie här för ett tag sen som jag vill sätta in :)

2010-02-24 @ 17:32:07
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback