2010-02-26

Fredag?

Meh...? Igen! Tiden bara rusar iväg juh! Förstår inte hur det kan gå så fort.
Skrev på facebook precis till min nya rödjacka.
Jag är mäkta stolt över henne må ni tro! Över mina andra konsulter med såklart förstår ni väl - I love them helt muppigt mycket. Det e verkligen helt konstigt. But I do.
Love, love, love!

Så här skrev jag iallafall:
Wohooo! Här går det undan! Red jacket på en vecka! Helt galet otroligt! Vet du hur grym du är??? Antagligen inte men du e helt fantastisk! Love! // K ♥


Vacker också... som en dag.

Nu ska hon åka till Kroatsien i tre veckor. Hon sa att det va "lite synd, nu när det går så bra för mej".
Gulligt.
Hon är bara 18 år också. Wow!

Igår var jag hemma hos henne och två av hennes konsulter var där och vi hade lite utbildning.
En av mina nya tjejer var där också. Det kändes bra. Vilka goa tjejer. :)

Idag kommer min MK kollega Veronica som tillhör en annan unit hit och vi ska boka klasser tillsammans och tjöta.
Hon siktar på att gå in i DIQ nu 1 mars.
Vad spännande.

Men nu ska jag maila lite nya konsulter och fixa med lite praktiska jobb saker.
Sedan tänkte jag vila mej en stund innan min väninnan kommer.
Världens bästa jobb.. Man kan göra som man vill!
Wohooo!

Kram till er alla!



Håll i hatten för här går det undan!


Kommentarer
Postat av: Therese

haha det jag menar är att kontot ekar lite tomt och kommer bara att lägga en enkel order nu i helgen, men kanske hinner med en bbb innan den tar slut i mitten på mars:)

Postat av: Therese

hahaha, tror det kommer med jobbet :p hihi

grattis till den röda kavajen i din unit :)

2010-02-27 @ 20:42:16
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback