Assistent?

Jag behöver en assistent.
Några timmar i veckan så här i början, men sen kommer jag nog behöva mer hjälp i framtiden. 

Jag behöver en person som är ordentlig, passar tiderna, har erfarenhet av kontorsjobb och inte är rädd för att hugga i.
Datorvana och ordningssinne krävs, någon som kan ordna mitt lilla kaos här i mitt lilla kontor. :)
Hon ska kunna jobba på dagtid.
Hon ska packa paket, posta dom och packa upp leveranser. Registrera kunder i min webshop, hjälpa mej att packa mina väskor, svara på mail, ha allmän koll på min verksamhet, kopiera papper och organisera i pärmar.
Vara lite allti allo.
Se till så att det inte fattas någonting i kontoret och i lagret.

Och bo nära också.

Är det du?
Eller är det någon du känner?


Kommentarer
Postat av: Therese

kul :) satt och tänkte idag på att jag verkligen skulle behöva en assistent, ska bli gött den dagen det blir verklighet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback