2010-01-14

Torsdag

Vilken fantastisk senior jag har. :)
Jag hämtade henne utanför hennes hotell kl 13 och så åkte vi hem till mej.
Hon coachade mej i flera timmar och vi åt god mat.
Vilket jobb man har. :D Helt galet fantastiskt.
Sedan var det till att byta om och så hade vi det bästa unitmötet nånsin!
Det var jättemycket gäster och jag blev apnervös för där satt lixom Ann och tittade på när jag flummade runt...
Prestationsångest?? Hjälp liksom.
Men det gick bra! :)

Massa roliga saker händer idag. :)
Först och främs fyller min fina gubbe 38 år idag.
Grattis grattis.

 




Grattis älsklingen!
CHRIS

Jag och kidsen har fixade presenter till honom i måndags. :)



På kvällen är det SD utbildning från fem till halv nio. Efter det ska vi ha tjejkväll i Anns rum på hennes hotell.
Roligt. :)
Imorgon börjar Leadership conferense kl. 10.00 på morgonen och håller på till 16.30. Sen ska vi ha disco efter det. :D Jeeej.
Dagen efter fortsätter Leadership kl. 8 på morgonen till tre på eftermiddagen.
Å vad spännande.

Sedan kommer power partner Anna också sent ikväll, vid tio. Jeeej.
Ska åka ner och handla lite vin.
Hämta Saris också...

Min gulliga gubbe har hängt upp en kockosnöt till fåglarna ute på balkongen.
Det flyger fåglar där hela tiden. Det e riktigt roligt att sitta och titta på. :)



Har laddat med guldbyxor inför vårat disco. :D
Det blir en svart klänning med skärp i mitten, högklackade skor, guldhalsband, armband och örhängen från Glitter.



Å va spännande!

Ha en fantastisk dag allihop!
Kram


Kommentarer
Postat av: Ulrika

åh vad roligt Du kommer att ha. Nästa år får jag vara med!!!

2010-01-14 @ 13:22:02
Postat av: Katti

Svar till Ulrika: Jaaaa! Å vad roligt! Massa, massa fantastiskt väntar oss! Jeeej. :D

Postat av: Therese

fick precis ett mejl av sofie, hon sa att ni hade det fantastisk där nere :) nästa år hänger jag med också!

2010-01-14 @ 22:26:22
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Ulrika Andersson

Hej Katti! Ulrika T har tipsat om din blogg så nu har jag också hittat hit!:) Såå kul att få följa dig speciellt i Marykay jobbet. Man blir själv väldigt peppad och inspirerad! Vad fina bilder du har! och vad snygga turturduvorna är:=)( Du och maken alltså)Kommer också att hänga på i Mary Kay, ska bara trycka ut bebben först:). Hoppas på ingång i DIQ 1 aug. Men som sagt sååå kul att följa dig så länge!

kramar

2010-01-15 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback