2010-01-26

Tisdag

Idag har jag varit sådär galet trött igen som jag varit ofta på sista tiden.
Behöver SOL nu! Kan det bli vår nån gång?
Nej det kan det inte tydligen... det ska bli snöstorm istället läste jag...
Jag får nog gå till farbror doktorn för det är säkert järnbrist eller blodbrist eller vad det kallas...
Det har jag haft innan.
Idag försökte jag äta mycket grönsaker med citronsaft över.
Jag är helt svullen runt ögonen också.
Känns som man fått en smocka i båda. Konstigt...

Igår var vi på teater.
Jag gillar teater men endå inte.
Jag var ganska ofta på teater när jag bodde i Borås.
Nu har jag inte varit på teater på en evighet så det var väldigt trevligt.
Det var också trevligt att få gå dit med min faster och mina kusiner och maken. Lite släktträff... :)
Handlingen var tragisk som bara den, men det brukar det väl ofta vara i teatrar...



Jag älskar ju gamla byggnader.
Det var en fröjd att få uppleva teater Storan inifrån. Jag har bara gått förbi den på utsidan innan...




Faster, kusin A och kusin S

I morgon är det unitmöte igen. Roligt.
Varje torsdag får vi ett mail från huvudkontoret med material som vi ska gå igenom med våra teammedlemmar, men det som vi ska gå igenom denna veckan gjorde jag redan förra veckan.
Det var nämligen en övning som vi fick göra på Leadership och jag tyckte den var så bra så vi körde den redan förra veckan.
Så vad ska vi gå igenom imorgon?
Hmmm...
Kära kollegor som läser detta... vad vill ni gå igenom?

Nu bör jag nog gå och sova igen.
Imorgon ska dom kära barnen tidigt till skolan så då får man hoppa upp tidigt.

En av mina kunder skrev ett mail också om att hon hade pratat med en arbetskamrat om produkterna så hon ville gärna prova dom också. Hur ofta händer det då? :)
Självklart ska jag ringa henne. Tack så mycket.
Det gänget där är helt underbara! Wow vilka goa tjejer.
Jag ska ordna spa för dom för dom e helt bäst!

Gonatt på er nu.

Kram oxå.



Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback