2010-01-31

Söndag

Min gubbe tycker att jag ska blogga...
Här är ett bidrag från honom: dagens outfit är farfar-look med lite nutty professor-stuk.
Han har rätt. Jag har farfarskofta, stora bylsiga byxor och håret står rätt upp.

Idag hade jag en klass i Varberg.
Det var trevligt.
I morgon ska jag till Tvååker och på tisdag är det klass i... hmm, ja, nån stans utanför Borås.

Och sen på onsdag kommer Anna från Klippan och besöker oss i våran unit! Å vad kul! :D
Jeej.



Jag vet inte varför... men jag vet inte vad ska skriva...
Idétorka lixom.
Helt blank.
That´s why det inte har blivit några inlägg...

Ha det fint.
Nu ska jag kladda på min gubbe. :)


Kommentarer
Postat av: heidi

jag tänkte på det med järnbrist, jag hade ju inte det, men jag köpte ändå proviva female som är en fruktdryck som förbättrar järnupptaget. inbillar mig att jag mår liiite bättre av att dricka den...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback