2010-07-05

Då var det måndag igen...

Skickade iväg kidsen i lördags till mamma.
Hade fått för mej att flyget gick åtta så vi var på flygplatsen kl. tio över sju. Fel fel fel. Flyget gick halv åtta. Man behöver checka in minst en ½ innan annars får man inte åka med.
Värsta kalabaliken uppstod och en flygvärdinna frågade om det gick bra att skicka barnen utan bagage och det var ju klart, för jag trodde ju i min dumhet att dom skulle ta bagaget med nästa flyg... vilket dom inte alls tänkte göra när vi kom tillbaka med väskorna.
Så barnen satt på flyget, på väg till sin mormor - utan kläder.
Min kära mor blev så där nöjd.
Det var mission impossible att skicka några kläder på en helg också. Gick inte - så jag fick snällt vänta och skickade iväg en resväska idag.

Efter att vi skickat barnen åkte vi hem och jag deckade av utmattniung. Vilken pers. Allt var helt hysteriskt.
När jag vaknade efter en timme packade vi in oss i bilen och åkte till fantastiska Anna i Skåne. :)





Vi stannade i Halmstad och fikade lite.
Sedan drog vi vidare och åkte direkt till Annas sambos jobb på ett utebadsställe.
Det var jättehärligt, men jag e en badkruka och fryser till o med när man ska bada i pol.
Vi tog ett dopp dock ändå! :)

Sedan åkte vi hem till Anna och grillade lite.



Dagen efter drog vi till havet och låg och solade till fyra.
Det var helt ljuvligt varmt.
Jag badade dock inte. :D Men det gjorde Chris.










Fint

På vägen hem tog vi en tur för att kika på Skottorps slott.
Tyvärr var det stängt.
Dom har visningar tre ggr i veckan, endast kl. 13.
Vill se inuti men det får bli nästa gång.









Nu ska jag iväg och jobba.
Så här ser jag ut vid datorn.



Ha det bra!
Kram K


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej kära du!

Kan som sagt inte mycket om bloggar och så... men jag vet att du är en härlig bloggare. Wow vilket lyft varje gång man får läsa din text och Wow vilka foton du lyckas ta jämt! Tack för att jag får läsa din text och se dina foton...

Hur går det i nya lokalen??? Berätta gärna här eller maila mig gärna om du vill! Ha en toppenkväll, själv har jag Nykonsultutbildning kl 17-21. Jättekul!!!

Bamse KRAM, Din SD kollega C.

2010-07-06 @ 15:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback