2010-07-31

Lördag

Hej och hå. Jag bara jobbar. Men det e kul! Och lönsamt... hehe. Tänk att man kan påverka sin egna lön. Ganska häftigt.
Idag körde jag min fina make till hans barndomsvän Fredrik i Alingsås. Hann vara med en timme och sen drog jag till Varberg för att ha en klass.
Nu e jag hemma en sväng för att äta och kolla lite mail osv så ska jag åka tillbaks till Alingsås och umgås med dom.

Snart är det seminarium. Jag behöver en ny balklänning...
Å det ska bli så roligt.
Just nu är fina power partner Anna i Dallas också!
Ska bli roligt att höra hur hon har haft det när hon kommer tillbax. :)

Ha en trevlig lördag hör ni!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du jobbar och står i, själv har jag inte haft klass sen ja, gud vet när.. Nästa vecka har jag inbokat ett par st iaf. Skönt! Dags att vakna ur semesterdvalan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback