I´m bored

Jag e liksom helt trött och orkar inte göra så mycket men jag e helt rastlös och uttråkad.
Försökte mej på att slutföra skänk-projektet men det blev plötsligt en jättejobbig stor grej. Blä. Musten gick ur mej.

Min facial gick väldigt bra. Det var fantastiskt kul.
Efter det åkte jag till min kollega som klarat sin kvalification! Wohoo! Grattis Veronika!
Hade med mej en liten present till henne. Hon blev glad och så fick hon prova min dräkt så att hon kan beställa en egen i rätt storlek. Kuligt.

Sedan åkte jag hem och postade lite beställningar och sedan åkte jag och hämtade Chris.
Vi handlade lite på hemvägen och när vi kom hem gjorde jag arabisk sallad:
Coscos, tomater - urkärnade och hackade i små, små bitar, gurka - urkärnade och småhackade, vitlök, salt och citronsaft. Glömde olivoljan men den smakade gott ändå.
Till detta hade vi bacon.
Till efterrätt åt vi glass och jordgubbar och grädde. Å va gott.
Nu är min mage helt sprängfylld.
Den e verkligen helt galet stor! Hahah. Men det var mumsigt!

Imorgon kanske jag tar tag i den där skänken och gör klart den...
Nu tror jag att jag ska gå och kika på Ernst på web tv.
Gonatt!


Lazy and bored


Kommentarer
Postat av: filippak

jätte fin blogg ! :)

kolla gärna in min och säg vad du tkr om den. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback