2010-06-02

Onsdag

Ny månad. Det e heeeelt sjukt!
Var tar alla dagar vägen?
Igår var jag hos redovisningskonsulten och hade med mej min konsult Emma.
Sedan åkte vi hem till mej och bokade facials, klasser, gjorde föranalyser och bjöd in gäster till unitmötet på torsdag.
Min assistent var här också och hjälpte mej.
Najs.
Fick väldigt mycket gjort kändes det som.

Idag har jag hunnit med att lämna kidsen och fixa lite med mina konton.
Sedan beställde jag en biljett till Awarrdsnight.
Ska bli roligt.

Snart ska jag till stan och träffa mina kollegor.
Sedan e det klass i Borås i kväll.

Min gubbe e i Stockholm. Han åkte i går morse.
Ikväll kommer han hem igen.

Måste gå och koka kaffe... Har inte kokat nått kaffe och inte druckit på hela morgonen.

Annars har det inte hänt så mycket... mer än att getingarna hade byggt bo i våran grill!
Inte alls najs.



Tyder på att man inte grillar så ofta som man borde eller?
Hehe...
Jaja, vi grillade upp boet iallafall. Årets grillning...?

Ni som känner mej vet att getingarna inte e mina bästa kompisar.
Spindlar kan va obehagliga visst, men getingar e SKRÄCK. Jag flippar och kan inte kontrollera mej. Det e skitjobbigt. Som en instinkt som inte går att styra, jag bara måste fly och helst skrika lite också. :D

Nä nu blir det duschen!
Ha det fantastisk!

Kram K


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så otroligt flitig på att boka klasser =)måste nog försöka ta efter lite där!Har lite telefonskräck som jag MÅSTE komma över nu!

Har också köpt biljetten till awards night..det kommer bli såå roligt =)!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback