2010-06-04

Fredag

Hej alla fantastiska som läser min blogg!
Tack för att ni kikar in här och tack för alla fina komentarer. :)
Jag blir verkligen glad.

Snart e det Seminarie!
Yes. Det ska bli så roligt! :)
Då syns vi! Lova att komma fram och hälsa då!
I Stockholm på Stjärneventet och på Gästeventet i Gbg kom det fram flera fantastiska kvinnor som sa att dom läste min blogg. Det är så kul.
Kom och säg HEJ du med. :)

 

Just nu jobbar jag mycket. Ska ha båda ringarna som jag har nämnt tidigare så det e fullt focus framåt.
Jag vill också utöka min unit.

I går var en helt galen dag ojoj.. det här inlägget skulle bli det längsta ever om jag beskrev den så jag låter bli. :)
Idag har jag haft en facial i våran "studio".
Imorgon ska jag ha en till där så jag bara lämnade mina grejer där och åker dit i morgon igen. Hur perfekt som helst! :)
Tjejen idag var så himla trevlig. Jag frågade henne om hon inte skulle vilja jobba med samma sak som jag och hon sa "kanske - men jag har en kompis som skulle tycka detta var helt fantastiskt kul."
Jag fick hennes nummer och ringde henne sedan lite senare och frågade henne om hon först skulle vilja prova våra produkter.
Å vad glad hon blev! Hon blev alldeles överlycklig! :)
Vi ska träffas på måndag.
Sånt e så kul...

Idag efter min facial svängde jag in på Ica och köpte sylt, grädde och jordgubbar (handla i sin SD dräkt e en upplevelse - ingen tittar alls... nej då.)
Sedan gjorde vi pannkakor.
MUMS.
Det var verkligen gott!

Nu kom min gubbe från affären.
Han har varit och köpt shampoo - och godis. Ska gå och tvätta håret!

Kram och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Katti

WOW vilken blogg... :o)



Den första och enda blogg jag någonsin varit inne på, och jag blev helt tagen!

Superb på att skriva och alltid positiv-I LIKE!



Jag fick adressen(säger man så?) av min SD kollega

Tina Pribyl i Sthlm, för att se foton på din vackra Studio, wow! Hon ville ge mig tips och TACK det har jag verkligen fått, dubbelt WOW!



Jag har nu funnit det perfekta(enligt mig)hyresavtalet, den perfekta platsen och helt kanon, så nu ska det bli grejer minsann, tack vare din BLOGG Katti!

Har aldrig träffat dig(tror jag?) Skämms på mig OM jag har och inte minns... Påminn mig isf! TACK!



Jag har nu läst "några av dina dagar" OCH DET ÄR INTE BARA DIN STUDIO SOM ÄR WOW, du verkar vara en genomfin person, och du verkar VETA VAD DU VILL! Wow! I like1

Tror bestämt att jag har mycket att kunna lära från dig, och jag fortsätter gärna läsa din fantastiska Blogg om det är okay!



Tusen tack, du har berikat min kväll!

Önskar dig en fortsatt underbar helg.

Varma kramar från lilla mig, Carina Halwar, oxå SD.

2010-06-05 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback