2010-06-07

Måndag

Då var det måndag igen...
Helgen gick fort... Det blev mycket pannkakor för oss och lite jobb och lite mys.

Tack SD Carina för så fint inlägg i min blogg!
Vad glad jag blev! :)
Vilken glad och sprudlande person! Helt fantastiskt!

Oj va jag e trött nu... Kanske borde jag gå och vila en stund.
Ska ha två olika facials i studion idag, men det är först en klockan halv ett och en halv tre.
Sedan ska jag coacha min gulliga konsult Sara på kvällen. Hjälpa henne med bokningar.





Här är jag från igår.
Jag ska ta en ordentliig bild på min klänning vid nått tillfälle.
Jag har sytt den själv för några år sedan. Den e jättefin. :)

Nä nu e det dags för att vila sej en stund innan det blir jobb jobb.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback