En dag på jobbet...

...ser ut så här för mej:







Världens bästa jobb?
Bokade 4 facials medans kidsen badade.



Samtidigt fick jag solat lite och så hade jag tagit med mej en termos med kaffe.
Underbart.

Efter "jobbet" åkte vi hem och gjorde lite mat.
Sedan körde jag mina barn till deras pappa och sen åkte jag och hämtade min underbara make.
Vi tog en sväng bort till den nya lokalen och kollade ifall de hade fixat i ordning golvet som var lovat.
Å vilket nytt fint golv det var där!



Så här såg jag ut idag:



I vårat förråd som vi hunnit fylla med diverse roliga prylar redan... :)
Nu ska jag upp och dricka lite kaffe och äta godis.

Ps. Ögat e lite bättre.
Jag kanske borde tillägga att det är allergi mot pollen som spökar i ögat.
I vanliga fall brukar mina tabletter hjälpa, men det har dom inte gjort denna gång...
Om det inte går över får jag gå till farbror doktorn och be om andra tabletter.

Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: Emma

Att jobba med Mary Kay är att ha världens bästa jobb =)!Trevlig sommar..Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback