2010-03-24

Torsdag

God morgon.
Igår hade vi unitmöte här i Gbg i dom lokalerna som vi brukar vara i för sista gången.
I mitten av april ska vi vara i andra lokaler i stan. Känns roligt.
Tills dess kommer jag att bara vara i Varberg.
Majoriteten av min unit verkar vara aktiv där mest så det har blivit så.
Min rödjacka Linette skrev in sin fjärde konsult också i tisdags. Det är så roligt. :)



Igår var jag hos sjukgymnasten.
Dom ringde klockan elva och undrade om jag ville komma kl ett istället för nästa vecka för dom hade fått en avbokning. Ja visst sa jag det går bra.
Efter undersökningen blev jag helt knas igen. Aj. Ont.
Dom tyckte jag skulle promenera... :) Hahah... Jag tänker dock INTE gå med min man som går till Jonsered och sen runt halva Partille och hem.

Har köpt hårfärg... Borde färga håret.
Efter min klass ikväll så ska jag fixa naglarna också.
Jag kanske ska ha en riktig skönhetsdag idag. Noppa ögonbrynen osv...
Halkar alltid efter med sånt. Ja ni vet.. Skomakarns barn har inga skor och bagarens barn har inget bröd osv...
Har hela källaren full med skönhetsprylar men när kommer dom till användning? Hehe...
När jag har klass brukar jag iallafall ta extra emolient på händerna. Alltid nått... :)



Min fina kusin S och hennes gubbe B ska ha barn igen! :)
Hon skickade världens gulligaste ultraljudsbild på mailen och berättade.
Så gulligt.
Grattis!

Nu ska jag koka lite coffe.
Hej hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback