2010-03-24

Onsdag

Ibland blir jag påmind om mitt fantastiska liv.
Hur bra har jag inte det egentligen?
Jag har världens bästa liv. :)
Nyss lämnade jag barnen på skolan och när jag åkte därifrån så fick jag en flash back in i mitt gamla liv.
Då hade jag haft bråttom till mitt gamla jobb och sen hade jag fått gå där och slita och stå ut i 8 timmar.
Nu åkte jag hem och satte mej vid datorn och läste lite mail.
Sen kände jag att jag blev trött så jag gick upp och tänkte ta mej en liten sovstund.
Vilken kontrast.
Kände att jag bara var tvungen att skriva om det innan jag tar min lilla tupplur.
För det e fantastiskt.

I love my life. :)

Ps. Dessutom har jag världens bästa gubbe också!


God morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback