2010-03-30

Tisdag

Jag är så glad! Jeeej.
Idag skrev jag in en ny konsult och det innebär att jag på seminariet får gå över scenen och hämta Sharing ringen!
Jag lägger inte ut några bilder på den men jag ska bjuda på en bild från förra seminariet när jag hämtade det årets försäljningsring.
Nu är målet att ta den ringen också så att jag blir dubbelstar.



Imorgon blir det en späckad dag.
Ska göra massa ärenden och så ska jag handla inför vårat gästevent i Varberg.
Vi blir många! Jeeej va roligt!
Massa gäster också som kommer.
Ser fram emot mycket!

Ha en fantastisk natt!

Kram på er!

// Katti


Kommentarer
Postat av: Anonym

STORT Grattis Katti!

Kram din kollega Petra

2010-03-31 @ 09:02:52
Postat av: Therese

GRATTIS :) wow vad du är duktig!

Postat av: Martina

Vad roligt! Grattis!!!

2010-03-31 @ 18:31:04
URL: http://ifoundserenity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback