God kväll

Det är så bra att ha en assistent. Man kan ju liksom inte bara sitta och inte göra någonting alls när kära fantastiska kusin kommer och hjälper mej! Det blir saker gjort med andra ord. :)
Happy.
Anna registrerade alla mina kunder som inte har blivit registrerade i webshoppen och skrev upp alla inkomna betalningar på listor, sedan började hon sortera i mitt kundkartotek men sen blev vi hungriga och gick upp och åt lite pasta istället.

Jag packade massa paket och mailade en hel del viktiga mail och fixade i ordning papper till min redovisningskonsult.
Hon ska förresten komma och föreläsa för oss på vårat unitmöte på onsdag.
Det känns väldigt roligt. :)

Vid halv sex åkte jag och postade alla paket som jag hade fixat i ordning och sedan åkte jag och hämtade Chris från jobbet.
Vi åkte och handlade mat och sedna drog vi till IKEA.
Jag köpte en till lika dan resväska som jag har innan som jag ska ha min make up i.
Med Ikea family kort var det halva priset! Åk och köp alla ni som behöver en bra resväska. Den kostade bara 300 eller 400 ungefär. Perfekt juh!



Köpte också lite handdukar att ha till min lilla toalett här nere och lite lådor att ha kundkorten i.
Få se om assistenten godkänner dom. ;)
Kanske åker jag till Tingsta cash imorgon och kollar efter register mm.





Sen inhandlade jag även en anslagstavla att hänga upp viktiga kom ihåg lappar på.
Nu ska det bli ordning på kontoret här minsann.



Imorgon ska jag åka på klass rätt tidigt.
Nu behöver jag sova.
Godnatt till er alla.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul och se att du använder mitt tips :) kram

Postat av: Therese

har mottagit mitt pris i min blogg nu :)

2010-03-16 @ 10:08:09
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Therese

hahaha jag låter som värsta bree van de kamp.. haha

2010-03-16 @ 12:45:36
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Annika S

Hej Katti. Tack för ditt inlägg. Det låter som en god idé. Idag orkar jag inte, men kanske gärna nästa vecka om ni har? Kram A

2010-03-17 @ 08:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback