Miss Go Give

Ett litet meddelande till alla som jobbar med samma sak som jag!

Varje år kan man rösta på en Sales Director till Miss Go Give och den som fått flest röster blir miss Go Give för hela seminarieåret! :)

En go give är en person som ger utan att förvänta sej någonting tillbaka och behandlar andra som man själv vill bli behandlad, med integritet, värme och kärlek.

Gå in och rösta på den SD:n som du tycker är Miss Go Give på en gång så du inte blir ledsen när du ser att det är försent!
Intranätet under filer, nyhetsbrev.

Sista röstdagen är den 31:a mars.

Jag har redan röstat! :)
När röstningen ör över ska jag berätta vem jag röstade på! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

vart hittar man röstningen?

Postat av: Anna

Ja var hittar man röstningen, var inne på både hemsidan och intranätet?

2010-03-28 @ 13:02:01
URL: http://annafinhbg.blogg.se/
Postat av: Anna

Intranätet under filer, nyhetsbrev.

2010-03-28 @ 16:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback