2010-05-01

Lördag

Första maj!
Hej och hå... tiden rusar iväg!

Idag sitter jag och Emma och bokar klasser.
Det går bra. Hon har redan bokat fem... en till på gång tror jag... tjuvlyssnar lite! ;)
Hon e jätteduktig och siktar på att boka en Power Start vilket betyder att hon ska boka in minst 15 klasser på 2 veckor. :)
Wow!

Yes! Det blev en sjätte!



Här sitter hon i mitt kök...
Emma är glutenalergisk och laktosintollerant.
Vad hittar man på att bjuda på till en sån??? Hjälp!
Hittade två riskakor, russin och en morot! :D
Hahahah!
Stackars Emma!
Men hon verkade rätt nöjd... Kaffe eller te dricker hon inte heller...
Nästa gång ska jag inhandla massa gott och glutenfritt till henne!

Nu ska jag fortsätta att boka!
Ha en fin helg!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är underbar Katti! Tack för att du tror på mig <3

Massa Kramar!

Postat av: Maria

SV: Tackar så mkt :) Verkar som det går väldigt bra för dig med Mary Kay =) Verkligen kul att läsa, speciellt när jag andå läst din blogg rätt länge och följt med på din resa på så sätt =)



Ha en strålande dag!



kram

2010-05-03 @ 07:53:06
URL: http://mijamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback