2010-05-05

Onsdag

Eller egentligen torsdag... Klockan är jättemycket jag vet! Men jag har precis kommit hem.
Har varit i dom nya lokalerna och fixat inför Awardsnight hela kvällen.
Är jättetrött men jag hade ju tänkt blogga... så då får jag skriva in några rader här innan jag ska krypa ner bredvid min gubbe.
Oj oj... imorgon kommer jag att vara väldigt trött... Usch och fy.
Späckad dag imorgon också.
Ibland bokar jag lite utan att tänka mej för... Men det blir säkert bra ändå.

Tack Sofie för ditt inlägg i min blogg!
Vad roligt att du blir inspererad. Det är min tanke... ;)
Har du inte någon egen blogg? Om inte så starta en! Det är jätteroligt att följa bloggar.

Naglarna blev jättefina.
Anna Carin är grym. Finns liksom ingen bättre...



Torra händer... Ska ta på lite bivax sen...

Idag kom tandfen till Sara också...
Hon har haft mycket att göra så hon hann inte med att komma i natt.
Tur hon hade varit här när Sara var i skolan.
En fantastisk liten guldig peng låg det i glaset! :)





Gonatt allihop!
Nu måste jag sovelura!

Love K


Kommentarer
Postat av: Therese

hälsa att tandfen lägger en tjugolapp om man inte lägger tanden i vatten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback