2010-05-18

Tisdag

Idag skulle jag haft en klass men värdinnan blev sjuk. Det var tråkigt. Vi fick boka om.
Istället hade jag och min fina gubbe en mysdag och innan vi hämtade barnen åkte vi först och hämtade paket från huvudkontoret och sedan åkte vi till stan och tog en glass vid Poseidon.
Det var helt fantastiskt väder! :)

















Sedan åkte vi hem och hämtade barnen.
Jag gjorde lite föranalyser inför morgondagen men sedan kände jag för att baka så jag lagade mat och bakade Mockakaka samtidigt som två ungar och en gubbe trängdes i köket. :)















Många kakbilder.
Men jag e helt kass på att baka så fatta va stolt jag blir när jag lyckas med nått bakverk! :D



Innan jag ger mej måste jag lägga ut bild på min fina man och hans nya senilsnöre till hans brillor. :)



Hej hej!
Så här ser jag ut nu vid datorn.

Ha en fantastisk fortsättning på kvällen!

Kram från mej!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejhej! Fina bilder som vanligt! Får jag "låna" bilden på Poseidon och Prideflaggorna till min blogg??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback