2010-05-22

Lördag

Nu är vi hemma igen.
Oj oj vilket event.
Vi hade besök av en national från USA som höll tal och utbildade oss och hon var helt fantastisk!
Wow vilken kvinna.
Det var helt superhäftigt att få vara med och lyssna på henne!



Så här såg jag ut när jag skrev gårdagens inlägg





Inne i föreläsningssalen







Hej och hå... min gubbe ska alltid spexa och synas! :)



Chris hittade massa vänner! :)



Min fantastiska Linette var med ena dagen!
Hon har bestämt sej nu. DIQ 1 september!
Wohooo!







Två tokstållar...
Mat måste man ha!



Tack för en fantastisk helg.
Här är en härlig bild på Ulrika Tidblom som är min senior Anns senaste offspring.
Offspring nummer 8.

Grattis till dej gumman!
You did it!
Välkommen till vårat härliga gäng. :)
Och tack för en fantastisk helg!

Kram från Katti


Kommentarer
Postat av: Maria

Halloj!

Ja ni var verkligen här på en av de finaste dagarna. Nu är det regn och kallt.



Kul att se bilder från helgen, häftigt med alla ballonger :D



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback