2010-05-30

Söndag

Önskar att ni alla mammor har haft en fantastisk morsdag!
Jag och mina kids och Chris var och åt lite glass. Det var trevligt.
Sofia hade skrivit ett brev till mej där det stod att hon älskade mej och av Sara fick jag två fina puttekulor. :)
Sedan åkte vi till Allum och där hade dom satt upp roliga skyltar med bilder där man kunde sticka ut huvvet ur.









Idag har jag bokat gäster flera veckor framåt till våra unitmöten. Ibland har jag ju två möten i veckan.
Sen har jag bokat massa facials.
Imorgon e det bokning tillsammans med min nyaste konsult, ska lära henne lite och sedan e det unitmöte i Varberg.

Ha en fin kväll! Eller natt...

Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

men gud så bra :) då kan man ju koncentrera sig på det som är roligast, fast kanske bör man göra det själv emellanåt för att kunna coacha i det också? men helt klart en bra avlastning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback