2010-11-04

Torsdag

Packade in kids i bilen och åkte till badhuset i Björndammen för att bada.
Stängt. Öppnar klockan 14.00
Det är höstlov för kidsen och dom har stängt. Smart för businessen... Yeah.

Våran andra dator har virus.
Sitter vid min lilla Laptop.
Känns som att allt havererar på en och samma gång...
Min mobil är också jätteknepig. Headsetet krånglar hela tiden. Båda TV apparaterna låter konstigt och fjärkontrollen till den lilla TV:n i sovrummet ger upp vilken sekund som hellst.
Hur många glödlampor som hellst har pajat på samma gång. Varför går dom sönder samtidigt?
Duschkabindörren som jag fick på min tå! (Den e skitsnygg nu - helt svart)

Jag har även förlagt min laddare till mobilen nån stans så enda stället jag kan ladda den på är vid datorn när jag sätter in sladden som man överför bilder med.
Bil-laddaren blev ju stulen och jag har inte fått tummen ur att köpa en ny även om det bara e att åka ner till Allum snabbt. Den kostar nån ynka hundralapp. E man lat så e man... :D

Vet ni vad jag mer gjorde?
Jag gick till Friskis och Svettis och hämtade borochyrer om vad det finns för pass och prislistor!
Wohooo. Vad säger ni om det då?
Framsteg... som går väldigt sagta men dock framåt... kanske...

Nä, nu blir det en talrik soppa och sen kaffe... :)
Efter det e ju klockan 14 snart så då får vi åka ner igen och göra ett nytt försök att komma in och bada.

Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Tiina@soclog

Yep, ville förnya mig lite i bloggosfären. Kul att du blev glad =)

Postat av: heidi

ÅH friskis och svettis är ju aaaaskul!!! :D

2010-11-04 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback