2010-11-20

Lördag

Var uppe med tuppen. Utbildning tillsammans med några systerkollegor och det gick jättebra och vi hade jättekul.
Sen var det hem direkt och fira födelsedag.
Mina fantastiska barn och man hade fixat jättefint så det var bara att komma hem till dukat bord. :)
Love!





Fick massa roliga saker.
Jag fick tights som jag hade önskat. :) 



Och så fick jag en hel påse med massa godis av syster! Nam nam.





Blommor - lovar att jag ska göra att tappert försök att inte mörda dom! Fick också choklad och ett par armvärmare!

 

Armvärmarna kom i ett jättefnt rosa paket gjort av fin tapet med fjärilar på.







Sedan blev jag kallad swiss army wife.




swiss army knife

Cheescaken blev en hit.



Lemoncurden som jag gjorde som översta lager blev förstörd men då åkte min kära make till affären och köpte färdig lemoncurd.

Cheesecake med lemocurd
Recept hämtat
HÄR



Sen hade vi skitkul med Saras peruker.







När folket hade gått gjorde jag asgoda pannbiffar med potatiskroketter till, brunsås och god sallad.
Är sugen på det igen... :)

Sedan när alla hade gått satt vi i soffan hela familjen och glodde på Harry Potter.
Och rätt som det var när Potter nästan var slut så kommer vår vän Jussi och överraskar med tryffelchoklad.
Då blev det tårta och kaffe en gång till. :)
Tack för en underbar födelsedagsfest i efterskott!

Som avslutning så kräktes Sofia ner hela sängen, golvet och väggen.
Vi fick sanera hela rummet och tvätta madrasser, sängkläder, täcken, kuddar, prydnadskuddar och kläder.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Kati

Ett jättestort GRATTIS på födelsedagen i efterskott!



Kati

2010-11-21 @ 08:55:45
Postat av: heidi

haha vi ser så roliga ut på perukbilderna! :D



orkidéer håller man vid liv med hjälp av vattenbad. ställ plastkrukan i en skål med vatten i nån halvtimme, typ nån gång i veckan eller nåt så överlever den. sen ska man ju bara komma ihåg att göra det också...

2010-11-26 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback