2010-10-01

Fredag

Gillar fredagar.
Det kanske e nått som hänger kvar sedan förr när man kände: Å va gött! Äntligen fredag och hela helgen framför sej.
För mej e det ju inte så längre. Jag jobbar när jag vill och kan ta fredag vilken dag som helst men jag tror att det beror på att alla andra e så positiva och glada på fredagarna! :) Man smittar av sej!

Idag hade jag en facial "tidigt" på min studio.
Tidigt är klockan tio.
Efter att dom två glada tjejerna hade gått satte jag upp lite utmaningslappar på väggarna i studion. Kul!
Det blev så bra.

Sedan åkte jag hem och slappade en stund och ringde sedan min väninna Yvonne.
VI bestämde att vi skulle träffas och när jag satte mej i bilen så fick jag ett sms om att mitt paket var färsigt.
PREPACK! Yes! Åkte och hämtade det på en gång!
Prepack är alla nya produkter som man kan beställa som SD i förväg innan alla andra.

När jag hämtat mitt paket så åkte jag till Yvonne och öppnade paketet.
Å denna ljuvliga nya parfym! Jag smäller av! Den är helt fantastisk! Såååå himla gulligt litet paket till och flaska. Helt perfekt!
I love!
Nagellack också och massa roliga väskor och mindre borstar mm.
Wohoo! Så bra.

Sedna åkte jag hem och bokade klasser.
Rätt som det var så var klockan så mycket att det var dags att hämta gubben från jobbet och då åkte vi och handlade pizza och godis. :)
Nu har vi myst i soffan och käkat.
Snart somnar han i vanlig ordning så det var mysigt att få en liten stund i hop.. ;)

Ska nog koka mej en kopp kaffe.

Ha en fantastisk helg!

// Katti


Kommentarer
Postat av: Therese

åh jag är grymt nyfiken på nya parfymen.. är den lik ngn i sortimentet?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback