2010-10-06

Onsdag

Hejsan svejsan.
I måndags hade vi ett fantastisk gästevent på Sas Radison hotell med över 250 personer! Det var så bra. Jag hade tre glada gäster med mej. Roligt.
Igår hade vi ett eget litet gästevent i Varberg jag och några av mina tjejer där.
Det blev mer som ett unitmöte. Mycket trevligt.
Idag ska jag träffa en av gästerna igen kl. 11 men innan det hade jag tänkt att lämna in bilen på service.

Vi har fått nagellack i våran kollektion nu.
Det är jätteroligt. :)
Jag brukar alltid ha fransk manikyr men nu har jag på mej ett jätterött. Det e jättefint!
Man måste ju göra lite reklam. Känner mej skitsnygg. :)



På bilden ser det dock svart ut nästan men det är alldeles blodrött.
Kanske inte det bästa att ta med mobilen... Ska försöka ta en bättre bild sen. :)

Å vad bra inlägg
UnderbaraClara hade idag i sin blogg!
Blev så inspererad! Fasen va alla e smarta då!!! :)

Det e ju klockrent det hon skriver.
Hon pratar om matlagning och pyssel men jag tänker i största allmänhet i allt man gör och i sitt arbete, i mitt arbete iallafall. Det är precis samma sak! ”Inspiration och kreativitet föds ur inspiration och kreativitet. Det gäller bara att börja. Allt jag är bra på har jag blivit bra på genom att producera mycket. Och så är det nog för alla; vill man utveckla sin talang gäller det att utföra”

Så bra skrivet! Rom byggdes inte på en dag. Man måste prova flera gånger, om och om igen. Sedan blir man sakta bättre och bättre, säkrare och säkrare.
Ut och öva med er! Yes! You can do it!

Nu e det service av bilen som gäller!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback