2010-10-28

Torsdag

Är lite slö idag. :)
Har inte haft för mej nått speciellt idag faktiskt. Mailat lite och så vidare men jobbat hemifrån.
Igår jobbade jag från 9 på morgonen med att planera inför olika event och träffar tillsammans med två kollegor till sena kvällen när jag hade klass.
Två ytterligheter dessa två dagarna. :)
I love my job!

Fick en kommentar i min blogg angående ett inlägg från januari som löd så här:
"Du blev första träff när jag sökte på fantastiskt. Grattis!"
Hur coolt e inte det då?
Det är ju helt fantastiskt ju! ;)

Snart e det Stjärnevent i Stockholm.
Längtar tills dess. Ska dit på min födelsedag. :) Så blir det varje år. Har varit på Stjärevent de senaste 3 åren på min födelsedag. Men det är bara kul så mej gör det inget.
Två av mina fantastiska tjejer ska med. Alla hade inte möjlighet att åka med även om de hade varit kvalificerade.
Jag har världens bästa unit. Är så stolt över dom.
Har en röd jacka nu och flera seniors.
Det är så himla roligt när vi växer.

Idag har jag handlat en jättepåse med godis.
Har mölat i mej en hel del men det finns kvar hur mycket som hellst... Kaffe e jag också sugen på så jag ska nog ta och pallra mej upp härifrån till ovanvåningen.

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll/natt.

Puss på er!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback