Shit va jag e trött...

... är inte van vid att gå upp klockan 7. Usch och fy va hemskt. Nu e jag helt dåsig.

Men jag har hunnit med mycket. Fått två nya kollegor, skickat massa viktiga mail, kollat upp priser och ingredienser i priodukter, hämtat min dotter, skickat massa SMS. Varit med bilen på service. Pratat med en konsult och en kollega. Ätit mellanmål och nu blogga för andra gången!
Gäsp.
Ingen klass ikväll. Den blev flyttad.

Jag borde börja träna. Då skulle jag bli mycket piggare och även för min ryggs skull.
Har diskbråck. Men den tummen sitter så väldigt långt in.. helt otroligt. Tre meter in minst! :D

Nä, det får bli vila i min goa säng nu...
Jag har varit superduktig idag.
Klapp på axeln på mej!


Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad duktig du är :)

Jag håller med, du borde börja träna för att kroppen ska orka med ;) Man blir mkt piggare av det!



kramar

Postat av: Betts

Va fina nyheter vi fått.

Nagellacket har jag provat på mina naglar nu.

Men det är inte lika snyggt på mina naglar eftersom dom är korta. Lipglosset är ju underbart!

2010-10-07 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback