Utmanad

Lustigt att jag blev utmanad av just den här utmaningen: "Vad har du i din handväska"?
Jag letade nämligen förbrilt i hela lägenheten efter en av mina ringar hela kvällen igår.
Trodde att jag hade tappat bort den hos min kära väninna Yvonne och att hennes gulliga söner kanske hade tyckt att den var fin och tagit den!
Letade i handväskan flera gånger. Den e värd en hel del...
På natten kunde jag inte sova. Tänkte, shit, tänk om någon av hennes killar hade tagit den och gått ut med den eller nått. Tre på natten skickade jag ett sms till henne och sedan ringde hon på morgonen och hade värsta ångesten.
"Jag hittar den inte här och jag har frågat ut mina killar flera gånger och dom säger att dom inte tagit den! Du måste hitta den! Det känns jättehemskt"
Medans jag pratar med henne så letar jag över allt igen och så tittar åter i handväskan!
Rotade i den femtielva gånger igår!
Vad tror ni jag hittar längst ner på botten?
Jo ringen så klart! :S
Jättekonstigt. Varför har jag lagt den där? När? Hur? Varför bara EN av fyra ringar?
Hur kommer det sej att jag inte hittade den igår där?
Känns som det spökar...


Sagan om ringen...

Blev iallafall då utmanad av
Kati (så hette jag också innan jag bytte till Katti med två T)
En fantastisk dam som jag träffade på en hudvårdsklass för ett tag sedan.
Hon berättade att hon hade en blogg så jag sökte upp henne. :)
Nu läser jag hennes blogg varje dag.

Min väska är en brunn.
Jag har SÅ mycket grejer i den så det inte är klokt.
Om du lägger ner nått i den så försvinner det i tomma intet. Som ringen...

Hjälp... Here it goes:

I min väska har jag:

Örhängen två par...
Vicitkort
Beutybooks
Reklam
Två par solglasögon
Plånbok
Tio pennor
Mintpastiller
Passrkort till min studio
Nycklar
Borstset och massa make up
Utbildningsmaterial
Bindor
Huvudvärkstabletter
Godispapper
Nagelfil
Oj.. tre pennor till
En liten make up - handduk
Okej.. en penna igen
En mapp med utbildning
Usb minne
Pins
Godispapper


Sagan om väskan


Jag utmanar:

Tezzybump
Kusin Erika
Kusin Sanna


Kommentarer
Postat av: Therese

haha vilken kul utmaning, hällde ut en vattenflaska i väskan idag så jag ska kika igenom högen o se vad som fanns där i :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback