2010-09-03

Fredag

Usch va jag e dålig på att uppdatera.
Känner mej inte als inspererad till att blogga just nu... Det går väl i perioder.
Jag jobbar ju bara och sen e jag hemma och gör vardagsgrejer.

Igår lämnade vi in min fantstiskt fina klänning så att de kan sy upp den.
Den e väldigt vacker!
Längtar till Seminariet. Ska verkligen bli roligt! :)

I torsdags var jag och fikade i stan.
Då såg jag ut så här:





Condeco - här till vänster på avenyn har helt galet goa cafelattes!



Igår hade jag min bruna klänning som har suttit som ett smäck på mej tidigare.
Nu e den nästan för stor... Jag har gått ner i vikt...







Hoppas att ni får en fantastisk helg!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: Britt

Hoppas vi får se foton från seminariet sen? Brukar va så kul att se alla fina klänningar.

Jag åker inte i år. Här har vi galopperande magsjuka, vår Sd delar ut stopp tabl från apoteket så vi kan jobba( Hej C, du blev väl inte smittad i tisdags?).

Vill ju se bild när du hämtar din ring Katti!

Kram

2010-09-03 @ 19:39:23
Postat av: Anonym

Lycka till på den stora dagen... det skall bli kul att se bilder.



Kati

2010-09-03 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback