2010-09-04

Lördag

God kväll alla fantastiska.
Idag har jag haft två klasser i Varberg.
Mycket trevligt.
Sen när jag kom hem så åkte vi ner och handlade lite mat.
Soppa ville jag ha.
Har varit helt galet sugen på soppa i två dagar.
Får mina soppryck ibland.
Kanske e det saltbrist eller nått...

Chris hade fått en hela kasse med kantareller av min faster Merja.
Han var lycklg som ett litet barn.
Medans jag gjorde soppa, putsade och stekte han kantareller.















Jummy!
Det var så himla gott med soppa!
Tog två och en halv talrik. Måste nästan ha lite till... :)
Kantareller e inte min grej tyvärr... Försökte äta lite men jag gillar inte nån svamp över huvudtaget. :S
Chris däremot e helt galen i kantareller.

Håret då... Försökte mej på att ta bra bilder på det men jag ser ju så muppig ut på bilderna.
Skäms för att lägga ut dom nästan men ähh, va fasen... dom i förra inlägget var inte direkt bättre... :) Hahah





Ser man ens håret?
Hahah...

Min gubbe han sover. Han jobbar hela helgen från sex till sex, fredag till söndag.
Och vad händer i morgon för mej då?
Jag har en klass och en facial som eventuellt också kanske blir en klass... Så det blir jobb för mej med.
Vad ska ni göra på söndag?

Nu e jag törstig som bara den...
Ska dricka vatten.
Sen ska jag nog ha lite mer soppa... ;)

Natti natti på er!

// K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback