2010-09-05

Söndag

Idag har jag haft en klass i Viskafors och sedan åkte jag till en av mina nyaste konsulter som är sömmerska så hjälpte hon mej med att laga min SD kjol som hade spruckit lite där bak.
Lycklig!
Det blev så bra! Hon e ju jätteduktig. :)
Den andra klassen blev inställd men vi ska ha den snart när hon e frisk igen. Hon gjorde en liten beställning dock, även om hon var sjuk.. Gullig.

Innan jag åkte i morse så fick jag ett litet ryck och fixade håret och det ledde mej till att ta på mej lite fina kläder att strassa runt i.
Saknar mina 50s kläder, har dom nästan aldrig... :)









Det är nedräkning nu...
Oj oj vad spännande med Seminarie!
Har späckat med möten och träffar ända från onsdagkväll då det börjar med Firstline träff med min Senior. Sedan e det SD möte med vår National på torsdagen. Awardsnight på kvällen.
Längtar!

Så här såg jag ut i bilen när jag åkte iväg:





Dom snygga solbrillorna har jag snott av min kära make. :)
Han har ju ändå alltid brillor så han kan inte ha dom.

Imorgon e det unitmöte.

Krma på er alla!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback