2010-09-07

Tisdag

Bilder ur Kattis vardag:



Mycket vanlig syn: Chris sitter utanför våran dörr på bänken och väntar på mej.
Sitter han inte där så sitter han i trappan eller någon annanstans. :)



Jag kommer utflygandes och börjar rota i min väska... Var e nycklarna? Var e plånboken? Har jag med mej min mobil?
Var har jag gjort av kvittot jag behöver för att kunna hämta ut min balklänning??



Hittar ingenting...
Ringer till min revisor... Har du kvittot där??? Nehe... Men var kan den vara...
Å jag hittade den!

Jag ringer fem olika personer i bilen... SMS:ar flera till och sminkar mej också lite samtidigt.
Hinner inte sms:a klart innan det kommer massa svar. 
Mitt i när jag skriver ett sms så ringer nån och jag svarar.
Vi hämtar en väska hos en väninna.



Sen hämtar vi min fantastiska klänning! Wohooo. Den e så fin!



Dagens outfit.

Vi åker hem.
Gör kyckling och klyftpotatis. Ska göra currysås, men jag har inget smör? Bara lite grann... Så dumt!
Jag tar olivolja och blandar i... Vi testar!
Men det blev ju riktigt gott! :)

Ringer Fia. Var e du? Klockan e halv fyra... du slutar ju tre?
Hon kollar på någon match med klasskamraterna.
När hon väl kommer hem har hon med sej en näve björnbär!
Å va gött! Vi kanske kan baka en paj till efterrätt? Kan ni inte gå och plocka fler och köpa smör och vaniljsås?
Chris e på.
Han och kidsen drar till skogen och plockar massa fler!

Medans dom e ute i skogen sitter jag min säng och surfar och glor på tv.
Gött. Helt tyst och lugnt... :)



Kolla hur mycket vi plockade!



Jag börjar baka paj.



Tar fram tusen saker...



Öppnar alla luckor och lådor, diskmaskinen står öppen, slevar och byttor överallt!


Halvklart...

Pajen fick toppbetyg.
Jag kanske e bra på att baka trotts allt?
Bullarna sist blev ju en succé... Dock inte brödet. Men det kanske gäller endast bakning av sötsaker?

Vi mumsar paj. Sedan går jag och duschar. Barnen leker.
Slänger i papiljotter. Nu ska det bli volym!


Så här ser jag ut nu. :)
Det som lyser i ansiktet är datorskärmen som jag stirrar på nu.

Min klänning är silver. Har jag berättat det?
Till det har jag fått silvernaglar igår av Anna-Karin! :)
Se va fina:





Godnatt på er alla!
Nu ska papiljotterna ur! :)

Imorgon är det SD frukost med en bunt kollegor i vår studio! :)

Kram K


Kommentarer
Postat av: Carina

Halloj där... va fiiiiiiiiiiiiiiina naglar och du: va skoj det blir på Seminariet, kommer kolla efter dig/SILVERKLÄNNINGEN!!!! Kram Carina

2010-09-08 @ 13:56:52
Postat av: Malin

Åh vad snygga naglar! Och god paj! Hoppas du får skoj på seminariet..jag kanske går nästa år istället. :) Kram Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback