2010-09-08

Onsdag

Oj oj.. Nu e det snart dax. Det är lixom IMORGON! Wieee! Så roligt.
Carina - du måste komma fram och presentera dej. Jag e så kass på namn!

Igår blev det en hel del volym på håret.
Så gött. Jag har så platt och tråkigt hår.




Ruffsi pluffs.

Idag har jag bara suddiga bilder att erbjuda på hur det ser ut när man kanske ha fixat till sej lite:





Blir inga bättre bilder än så tyvärr.

I morse var det SD frukost.
Det var mycket trevligt.
Vi fick bytt många tankar och erfarenheter. Mycket värdefullt.
Ikväll ska jag träffa Ann och hennes firstlines.
Ser fram emot! Då får jag även träffa powerpartner Anna! Wohooo va kul. :)

Borde göra en del ärenden men jag e lite trött.
Kommer dock inte att ha tid att göra nått nån annan gång heller så jag borde göra det nu.

Så upp och hoppa bruden!
Nu e det dags för acton!

Hare fint!

kram kram!


Kommentarer
Postat av: Jocke Lidköping

Hej på er! Tänkte bara tacka för trevligt sällskap i helgen. Hann inte säga hej då till Cris för Ulrika skulle säja det till Ann. Så jag får väl ta det här, Tack för en trevlig helg Cris!! Vi får fortsätta diskussionen om Uttern nästa gång eller kanske tom testa om ni har vägarna förbi.

Ha det gott /Jocke

2010-09-12 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback