Senare...

Eftersom jag inte uppdaterat på länge får jag göra det dubbelt så här i efterhand?
Idag var det en day off.
Så gött. Att bara pyssla om sej själv och vara lite ledig.
Visst har jag jobbat men mest vid datorn och telefon.
Imorgon e det två klasser i Varberg.

Fick ett ryck och färgade håret.
Ja... jag e då gråhårig. Jag erkänner. 35 år gammel.
Det måste färgas. Speciellt med tanke på att det snart e Seminarie och så också... :)







Svart blev det. :)
Synd att det bara håller i sej så kort stund.
Min mamma e frisör. Jag e van vid riktigt bra hårprodukter med kvalitet. Det man köper i affären e rena dyngan.


Så här blev det...



Mitt hår e tunnt, spikrakt och stripigt.
Snyggt va?
Jag brukar alltid locka det med en locktång så det ser ut som att man har lite mer hår.
Jag vill ha hårförlängning.
En av mina nya konsulter har gjort det alldeles nyss.
Å det blev så fint. Jag vill med!
Kostar närmare 4000. Men man kanske skulle unna sej det nån gång? :)

Nu sitter jag och dricker vin...
Skål!



Ha en fantastisk helg!

Kram Katti



Kommentarer
Postat av: Lindha

Hej katti!

Nu har jag nog läst din blogg sen i våras, men aldrig kommenterat. Du är en inspirerande kvinna!!

Att göra en DIQ på så lång tid o FIXA det.. grymt!

Ang hårförlängningar.. det finns många som gör förlängningar "hemma" som blir lika bra som på salong. Kolla runt.. du kan tjäna in mkt pengar..

Kul att följa din MK resa..

Har själv jobbat med MK i 4 år.. men bara på konsult nivå.. verkar inte kunna ta mig i kragen o jobba på, för självklart vill man ju bli SD..

men som sagt.. kul att följa DIN resa iallafall..

2010-09-16 @ 23:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback