2011-04-01

Fredag

April april din dumma sill...
Första april då. 
Jag blir mörkrädd för tiden bara rusar iväg. Hinner inte med!

Idag har jag haft en day off, för min klass blev ombokad. Men jag har bokat massa nya klasser så nästa vecka är helt fullspäckad, varje dag.

Började dagen med att måla ett tredje lager på väggen. Sen när det hade torkat så tog jag bort tejpen.
Det är kaos in the house!
Snart ska jag iväg och hämta maken från jobbet och jag hoppas verkligen att han orkar fixa i ordning lite grann med mej så vi får se det slutgiiltiga resultatet. Om inte så får jag göra det själv. :)

Ska boka lite fler klasser också.
Sen ska jag slipa på skåpet som står i vardagsrummet mitt på golvet.

Nu ska jag byta om till nått bättre. Har dom snygga målarbrallorna på mej. Synd att det e massa målarfläckar på dom så att man inte kan gå ut i dom in public, för dom e typ dom ända brallorna jag får på mej förutom mammabyxor. Men min man e ju glad för det... He hates them! :D



Ha det fint!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback