2011-04-08

Fredag

Godddag!
Vi har precis varit utanför Ikea i Kållered och mött upp en som sålde sina nattduksbord till oss för två hundra kronor. :)
Dom ska målas och så ska vi byta knoppar på dom så dom ser lite roligare ut.
Igår hämtade Chris en byrå i stan medans jag hade make up.
Trodde inte att den skulle vara så stor!
När jag började kika på den så ser jag att den HAR varit vit innan men nu hade dom målat på med nått asfult så det skulle likna trä. What a waste... Jaja, det e bara till att slipa och måla vitt igen. :)



100:- på Blocket

Vill sälja sofforna också och köpa vita.
Men det känns lite nervöst. Chris säger att det är okej men jag känner mej väldigt ambivalent.
Han har betalat jätemycket för dom och om vi säljer dom får vi nästan ingenting för dom.
Alla tycker verkligen att våra soffor är så himla fina. Och det e dom juh, men inte i den stilen som jag gillar...
Vi får väl se hur det blir...

Ikväll ska jag till Borås och ha klass.
Imorgon blev det lite ombokningar så då blir det en ledig dag. Söndag ska jag till Borås igen.



Så här ser jag ut idag.
Målade naglarna med det nya korallfärgade nagellacket som finns i vårat sortiment nu Limeted edition.
SÅ himla fint! :)

En sista bild bjuder jag här nedan på...
Blev så full i skratt åt mej själv. Jag ställer alltid allt precis mitt i vägen utan att tänka på det:



Varsågod och gå ut ur sovrummet. Snubbla gärna över mina tofflor! :D

Ha en fantastisk helg!

// K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg önskar jag dig!



Kati

2011-04-08 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback