2011-04-12

Tisdag

Idag var jag med min senior och hämtade ut hennes nya rosa volvo.
Jobbar jag i världens bästa företag??? Eeh! YES I DO!
Man kvalificerar sej till en volvo och sedan byts den ut varannat år till en nyare årsmodell:



Ann och bilen



Jag och bilen.
På bilens sida står företagets logga som jag redigerat bort. Bilen e verkligen jättefin!
Vilka finesser det var i också. Du kopplar din I phone eller telefon till bilens radio och kan prata i telefon utan headset eller lur. Högtalare och mikrofoner sitter i taket! Hur fräckt som hellst!





Längst fram fäster dom en ros och så får man en flaska skumpa också. :)

Efteråt så åkte vi ut på en sväng med den fina volvon och så bjöd Ann mej på lunch.
Därefter åkte jag hem och bytte om, packade bilen och så åkte jag till Mölndal för att träffa mina kollegor Ann-Sofie och Lena.
Vi hade gästevent i Varberg ikväll. Det var så himla mysigt! Blev jättebra!
På väg in till Ann-Sofie skulle jag vara smidig och hoppa över ett väldigt lågt staket men fastnar med skon och ramlar som en dunderklump över hela staketet!
Hela kjolen gick sönder både fram och bak och på insidan av mitt lår har jag nu världens lårkaka! AJ! :D
Jag låg på deras gräsmatta och skrattade så jag kiknade. Oh my God fatta vilken syn! Gravid tjockis ramlar över staket. Nice... :D
Till saken hör att jag spräckte två naglar också innan jag skulle åka iväg! Hur klumpig e inte jag???

Kvällen slutade dock bra. En sms:ade att hon ville börja som konsult och en annan Sms:ade att hon ville ha en klass på fredag om det funkade för mej. Vilken tur för henne att jag inte hann boka klasser idag för just där hade jag en lucka! :)

Nu ska jag gå och ta av mej en jättefin klänning som jag fick låna av Ann-Sofie.
God natt till er alla! :)

Love K


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Jättesnygg bil, trevligt med finesser alltid plus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback