2011-04-15

Fredag

Idag har jag renoverat möbler. Surprise!
E jag astråkig eller som bara skriver om renovering just nu?
Jag själv tycker att det är helt underbart så ni får stå ut eller läsa någon annan blogg... ;)
Att måla och fixa möbler är som meditation för mej. Jag kopplar bort allt annat och går in i renoveringen. Älskar det! Precis som andra gillar att träna eller måla... eller fotografera som min gubbe. :)
Tjusningen sitter inte bara i när det är klart, men visst är det fantastiskt att känna efteråt att jag har skapat det där men jag gillar även hela prosessen.

Vaknade klockan sju av att bebben sparkade hejvilt i magen. Han var helt tokig! :D
Vände sida vilket han verkade bli nöjd med och somnade om. Ändå vaknade jag sedan klockan åtta!
Fast jag gick och la mej så sent...
Jag har alltid varit väldigt morgontrött och kvällspigg. Nu e jag både morgon och kvällspigg!
Ska man inte va trött och sova som en gris när man e gravid? Det kanske kommer sen...
Men just nu e jag oftast väldigt pigg och det e ju skönt.

Vardagsrumsbordet är klart!
Fick måla det ganska många gånger.



Är jättenöjd!
Funderar på att kanske skriva en liten text antingen på eller vid sidan av bordet. Men vad?

Påbörjade också arbetet med skåpsluckorna och även hyllplanen som ska sitta inne i dom små skåpen på själva vitrindelen av det stora skåpet vi köpte:

 

 

Nu ska jag nog gå och fortsätta...
Ikväll ska jag till Borås och ha en klass men det e inte färrän 18.00, så jag hinner måla lite mer...

Ha en fantastisk helg!

// K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg dinn lilla (stora) arbetsmyra!



Kati

2011-04-15 @ 16:43:40
Postat av: Jeanette

Mmm, det märks att du tycker det är roligt :)

Vart köper du alla fina loppis möbler m,m?



Mm, ska snacka med tjejerna så kan vi ju se, annars kanske veckan därefter blir bättre för nu jobbar jag hela helgen så får se om jag hinner prata med dom.



ha en bra helg.. Kraaam

Postat av: kaffehörnan

Wow säger jag, blev snyggt

2011-04-15 @ 19:11:07
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback