2011-04-20

Onsdag

Igår och i förrgår var min gubbe hemma. Denna veckan jobbar han ju bara idag och imorgon. Resten e ledigt.
Han är världens bästa! Han har slipat hela underdelen till möbeln och nu står den där uppe och väntar på att jag ska börja måla den. :)
Vi investerade faktiskt i en ny slipmaskin. Den förra dog totalt.



Han slipade också det lilla bordet som vi fyndade för 50:- på Blocket.
2011-04-11



Sen städade han också hela balkongen och tog ut vår stora grill. Den ska vi ha nere på altanen istället för där uppe. Den tar alldeles för stor plats.



Själv städade jag och röjde mest hela dagen och sedan var jag iväg i Borås och skrev in en ny tjej.
Jätteroligt. :)

Sängen som vi köpte e underbar! I love it.
Den ska också målas men jag ska göra klart skåpet, det lilla bordet och spegeln först. Sen e det dags att ta tag i sängen.



Babyns säng borde jag också börja måla. Har målat en sådan säng en gång innan, när jag väntade Sara och det är inte så kul. Kanske därför jag drar ut på det? Varje pinne ska målas runt runt... ganska tråkigt.
Men den ska allt bli vit den med så småningom!

Idag ska jag ha en klass i studion på kvällen. Men klockan tre har dom öppet på Östhjälpen till 18.00. Funderar på att ta en sväng dit och se om det finns nått att fynda. :)
Imorgon ska jag ha företagskaffefika hos en konsult i Varberg. Då har hon bjudit dit några tjejer som är intresserade av att börja jobba med det vi gör och sen på kvällen ska jag ha klass igen i min studio.

Nu ska jag gå upp till övervåningen och kika på alla projekt som jag håller på med och se om jag kanske kan ta tag i nått av dom.

Ha en fantastisk dag!

Kram K


Kommentarer
Postat av: Betts

Åh, en gustaviansk soffa är den gjord av!

Jag hade en sån säng men den tog sån plats.

Vilka fynd du gjort! Och händig är du också.

2011-04-20 @ 14:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback