2011-04-25

Måndag

Idag hade vi ett trevligt måndagsmöte. Massa gäster. Det var jättekul! :)

Innan mötet städade jag en hel del för att det skulle komma hit några och köpa mina gamla madrasser som vi hade innan vi köpte nytt.
Efter unitmötet åkte vi och köpte två lampor:





100:- för den vita och 200.- för denna silvriga.
Från Blocket

Min energi börjar tryta nu...
Har varit helt sjukt trött den senaste veckan.
Min galna vansinnesrenoverings-anda är borta. Sitter mest som ett kolli och stirrar. Orkar inte riktigt ta mej för någonting.
Men vi får väl se... Det brukar gå i skov det där. Jag får impulsryck och grejar som en galning. Sedan har jag paus länge och gör ingenting.

Sofforna ligger ute på blocket nu.
Hoppas att det är någon som vill ha dom så jag får köpa en ny vit fin.
Ektorps soffa från Ikea vill jag ha. Den kommer att passa perfekt i vårat vardagsrum! :)


Bilden är lånad från Ikeas hemsida

Nu är klockan ett. Jag behöver sova!
Så jag säger gottnatt till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback