2011-04-28

Torsdag

Gubben slipar bordet just nu och jag har städat hela nedervåningen.
Här nere har vi mitt arbetsrum, en korridor med en hel vägg av garderobsutrymme och den korridoren leder till mitt arbetsrum. På andra sidan av korridoren har vi två dörrar och den ena dörren går till en gäst toalett och den andra går till en liten... eller ganska stor klädkammare/ förvaringsutrymme som sträcker sej under hela trappan.
Längre bort är det en hall som är ganska avlång och så är det trappor upp.
Från mitt arbetsrum kommer man också ut till vår altan.
Där uppe har vi tre sovrum, badrum, en hall, vardagsrum och kök.

Bordet som gubben slipar har vi ärvt av hans farmor.
Det finns fyra stolar till som jag har tagit bort stoppningen från. Gjorde det för ett år sedan och sedan kom jag inte så mycket längre...
Se
här
Hittade på en blogg någon som målat ett sådant bord och det var så himla fint! Kolla här:



www.hagagarden.blogspot



Det kommer att bli så tjusigt så det inte e sant! ;)

Jag har även tejpat spegeln nu och tänkte ta tag i och måla den.
Men först ska jag dammsuga.

Hoppas ni får en fin dag!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback